sobota, 14 września 2013

Postanowienia początkowe

Już od około dwóch lat staram się przedstawić pewną historię, historię o Kate. Okazało się to jednak trudniejsze niż myślałam. Zaczęłam pisać książkę, niestety po masie poprawek odpuściłam, bo nic mi się w niej nie podobało. W dalszym ciągu chciałabym jakoś sklecić tą opowieść. Zacznę więc od nowa tutaj, zamieszczając wyrywkowe notki, które piszę, gdy tylko coś przychodzi mi do głowy. Ciężko jest to wszystko złożyć w logiczną całość.

Mam nadzieję, że coś mi z tego wyjdzie.

2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia :)



    ·٠• Magiczni Ludzie •٠· z pinger'a :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, z chęcią poobserwuję ;3
    Nie mogę się doczekać kolejnych wpisów. Też często mam dobre ambicje, lecz trudno mi to skleić w coś, co miało by choć trochę sensu.

    OdpowiedzUsuń